About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Monday 17 October 2011

CiCAKKK....geli la doe =.=

Assalamualaikum....

Apakah binatang kesukaan anda? sudah tentu bukan binatang ''itu'' kan, apakah ''itu'?? ''ITU'' merujuk kepada...CICAK atau lebih di kenali sebagai LIZARD...=.= gelilah crite pasal binatang nih,,sumpah gile taktipu tahap menggaban. OEMMMJAYYYY...

nak di jadi kan cerita macam nih la, i was onlining and ofcourse using my lappy alone at my room and like seriously all of sudden, i realise that something moving,,,,woahhh, what the hell is that,and at the time i'm looking at that ''moving'' thing,,OEMMMMJAYYYY something that actually i dont wanna see FOR THE HOLD OF MY LIFEEEEEEEEEEEEE!!! euww,,,,it was a cicak, and my adrinalin make my blood,my spinal cord and the hold body and lastly come through the mouth and i SHOUUUTTTTTTTTTTTTTTT so kuat maaaa, the cicak is on the way coming to my selendaNG box, i cant take it easy anymore, on that time i was thinking how if the cicak going to the box..no way.'' macam mane kalau die melekat kat slendang, and i'm wearing the selendang one set with the cicak'' NO WAYYY!! walaupon hati ini sumpah geli gile, tapi disebb kan ketidak sanggupan memakai selendg set cicak, i'm braving my self and had dicide to abolish the cicak,,,erghhhhhh...on that time pulak la xde bende yg bole bunuh cicak tuh.cuak gile tau x, die nak sampai da kat my selendang box,...erghhh..streesss, mcm berlaku td je rase, and without wasting my time i open my bedroom door and Alhamdulillah, i nmpak penyapu, ape lg ..aku ketuk la cicak tuh dengan penuh kesatria, jerit2 macam sumpah tragis gile, tengok die da penyek rase nak pengsan da, nak nages rase, geli la weyh, my brother and sister pon menyaksikan aksi tersebut tanpa membantu memperjuangkan penghapusan cicak, SAYA LAH WIRAWATI ITU..hahah,,,eeeeeeeeeeee geli la weyh tengok cicak tuh penyek,,eghh,,,

(WIRAWATI penyelamat selendang dalam kotak )
okay la guyzz,,,nak letak gamba cicak geli la..soo letak gamba wirawati tu lah, haha..kay lah, soo nasihat saya, jgn pernah suka kat cicak geli tuh..euww...okay bye guyz,,ummuaahh!!!

No comments:

Post a Comment