About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Friday 14 October 2011

blog dah berhabuk...

Assalamualaikum...
hye guyzzz.....
still remember me,,for those yg da lupe kat me..ingat2 kan la balik...KERANA DIRIKU BEGITU BERHARGA..huahahhaa...
yeaaaaaaaaahhh sem break dah pon start enjen...soo mmg pengangguran berleluasa la kan..hahah...actually..
bosan gile dok rumah..onlineeeeee jeh 24 jam sampai semua comment kat facebook tuh aku cmmnt...sampai da xde bende nak cmmnt da,,,hee
Nak cerita ni..ade la suatu pagi nih, bende mengejot berlaku..adik2 ku dapat laptop baru...TOSHIBA...biase2 je..hurmm..pastu adik ku yg ntah hape2 telah berjaya memujuk ku untuk join satu laman sosial yg di beri nama CAMPFROG..bg sesiapa yg nak mendownload bole la layari >>>http://www.camfrog.com/ ..bole la..this kind of sosial network mostly untuk populariti la..tapi not bad, cool what,,i was in there for one week dah.,,.ahaha..campfrog atau pon kamerakatak ni sebenanye dia same jeh macam skype ym semua tuh..tp bezanya, yg nih u bole berwebcam secara beramai ramai..u choose la which one group u nak join..if me, i was in KAMI ANAK MALAYSIA's group..kat sane sape yg minat jadi dj tuh bole la..sbb ade pluang nak jd dj jugak tau..but surely not me la.,..hahah..tapi laman ini tidak di cadang kan untuk kanak-kanak yg x cukop umur ye,.,,sebab ade jugak some people yg ask u too make a private call and ask u too be nude or ask u to see him/her nude...kene be careful la kay..especially girls..so saya nasihat kan..kalau u all nak join campfrog nih..masok group KAMI ANAK MALAYSIA okay, sbb lagi terjamin la kesopanan die..ade security yg pantau webcam korunk,,soo sape yg agak kuang aja kat cam tuh,,,mmg kene kick la..soo carefull,,,okay la..papai...

HOPE YOU ENJOY WITH MY SINCERE POST <3

No comments:

Post a Comment