About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Saturday 21 January 2012

semester break punye cerita PART 2

Assalamualaikum...
hai dah lame rase tak update blog, yela mane tak nye busy sangat dengan study,,

hee,,okay sorry sebab baru nak update pasal sem break part 2 ni..

hari tu sampai sungai congkak kan..okay now,,


Tempat = stadium seksyen 13  Shah Alam
hari = isnin  26/11/2011
Masa = lepas solat maghrib
Tujuan = FUNFAIR,,,


hehe,,,ktorunk lepas maghrib memang excited gile,,siap siap semua, aku pergi dengan adik2 aku and also one body guard as usual la kan..hehe


mcm mcm bende ade,,susah la nak bg tau kan tapi aku letak gamba je la..nanti korunk tau la ktorunk buat ape kat sane..pictures tell u everything..








kesian muhammad nangis..=P

lepas dah main ktorunk makan macam macam...hee

=.= malu gile,,,takot tau x bende tu

best gelakkan dorunk,,

kalau orang takde lesen naik kereta tu je

sweet tak?? ahahhaaha,,kami dan abg bodyguard kami



lepas naik UFO perh gile ah..pening pening

 


itulah sedikit sebanyak gambar gambar nye,,,saya gembira ade adik2 macam tu..tak lupa jugak kepada ibubapa kami yg telah menyumbangkan banyak modal untuk kami..lalalala..hehehe..and now lets go to the next story
 
 

okay now..nak cerita pasal next destination...sebenarnye lebihan cuti aku, aku habis kan di HOSPITAL KPJ SHAH ALAM selama 3 hari 2 malam kerana food poisoning akibat terminum air sungai congkak..kesian kan ,,dah happy2 pergi bercuti semua, last2 tersadung kat hospital..xpe2 nasib baik doktor hensem..gamba kat hospital tak de la kan sbb kami tidak lah menutup aurat sepenuhnye,,=P btw kenapa kami ye..sebab yg masuk hospital tu bukan aku sorunk je tetapi aku dan adik perempuan aku..nasib ade kawan nak teman..xde la bosan sgt,,ehehe..saya nak mengucapkan thanks sgt2 kepada sape2 yg datang melawat kami..happy sangat korunk datang.. 


jadi saya nak ingatkan kepada semua bahawa setiap kegembiraan tu pasti akan terselitnye kesakitan..jadi kalau dah gembira tu bersedia la jugak atas dugaan yang akan datang..banyakkan berdoa..kalau dah gembira tuh jangan lupa Allah tau..ingat solat..okay lah that's All..kepada sesiapa yg menyambut Tahun Baru Cina..happy chinese new year,,=)) tatatata..

 
 

No comments:

Post a Comment