About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Sunday 30 December 2012

Adik Habibah Abu Bakar sangat awesome

Assalamualaikum ...

Apa khabar semua, harap semua dalam keadaan sihat walafiat, Amin. sebenarnya 2 hari lepas aku tak boleh tidur then aku seperti biasa online and youtube-ing. Bosan bosan tetibe mata aku di segari oleh tarian seorang kanak kanak yang sangat awesome lenggoknya macam ''wah gittu'' tak henti henti aku tengok video budak ni, dia ada pergi kem permata seni tari kot kalau tak silap, macam-macam video dia aku tengok, tarian melayu, hindustan, tapi yang paling aku suka waktu dia menari lagu ''marry you by bruno mars'' 

Habibah Abu Bakar

umur dia 8 tahun dia sangat awesome and comel, aku baru add dia kat facebook tadi harap harap dia cepat la approve. haha..weyh ku peminat setia budak ni ni, teringin nak jumpe dia

aku suka gambar dia yang ni , habibah yang kat tengah sangat comel

hari hari aku tengok video dia, kalau korunk semua nak tengok search la ''permata seni tari'' kat youtube nanti adelatu, kakak habibah ni pon ade talent tau, suara sedap sangat aku wusha gak kakak dia ni tau, nama kakak dia kalau tak silap jamilah, adik beradik hebat hebat ni, hee, kalau korunk nampak aku macam excited itu disebabkan aku memang dah lama minat bidang nyanyian and tarian ini but every family are really different kan, my mum and my dad are not very supportive if it's related to this kind of interest hehe,,,but its okay i as anak mestilah menghormati, so ini lah kerja aku hari hari tengok utube and so on yang berkaitan la.

and yesterday i and family had a vocation tu PutraJaya, and sambil tunggu azan zohor kat masjid putra me and my family pergi singgah kat ade la banyak banyak kemah jualan dekat2 situ, taktau la event ape kan, and suddently i heard music and dekat atas pentas ade 4 orang budak tengah menari, aku berdiri je perhatikan budak budak awesome tu menari, yaa uollss tau kan i excited benda benda cam tu, then my mum nampak aku and dia ajak pergi dekat depan pentas, memang depan sekali la aku duduk, aku keluarkan phone and record dorunk menari, but ade one girl ni memang buat aku attractive kat dia, memang aku focus sangat kat dia and focus focus, dia menari cantik, sharp and comel, especially waktu dia gelek, then tetibe mydad datang and ajak pergi masjid sebab nak masuk zohor dah, then aku pergilah dari situ,and asik terbayang kan budak tu, she seems very familiar.




itulah video yang aku rakam, and tak jelas pon sebab DSLR tertinggal kat rumah and phone BB curve aku jela yang ade, budak perempuan yang paling kecik tu la yang aku suka,

balik rumah aku on lappy and tengok utube, and kat video utube tu aku tengok tarian and muzik yang sama aku tengok waktu kat Putrajaya tu, and that girl aku dah agak dah, dia HABIBAH.... omaigodd,,, kitorunk macam ade chemistry gituu...hmm kalau aku tau aku tunggu and tangkap gamba dengan dia, awww,,, tapi nak buat macam mane waktu tu nak azan dah kan, so we have to put the priority first that is Solah..kann,,,

hurmm takpe takpe,,,kepada HABIBAH ada pesanan ni kalau dah baca blog ni jangan lupa approve akak kat facebook ye, akak tunggu HABIBAH approve , nama akak kat facebook xia usna xia tau ...Approve jangan tak approve,,, love u bibah,, hee.,..u are so cute. and yang paling penting belajar rajin rajin, akak peminat habibah,,, <3













No comments:

Post a Comment