About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Wednesday 24 August 2011

Nak balik raye kene nanges sikit

Assalamualaikum

hye..how are you guys..like seriously when i wake up today i felt different.jap lagi nak balik kene berpisah ngan rommate ..rase sebak, when i look at their face ter-imagine dose2 slame i stay with them kat hostel.yelah,,since i got a new life here at this college, part of my life is all with my rommate,,ape tak nye,,balik rumah pon abaut 1 day 1 night je seminggu..hurmm..but nak buat cam ne kan i miss all my family semangat nak balik tuh xleyh blah.

pg nih xde klas soo tgok je dorunk siap nak g kolej..sdih sgt. dorunk suruh keringkan rambot dorunk.pastu me alya, athirah and dyla(my toiletmate)ktorunk crite2 pasal mase depan la..sume bajet nak buisness la kan..ade nak buisness tudung la..home tuition pon ade,, alya melampau nye kamu home tuition sampai rm90000 beb sebulan..hee,,haish korunk ni macm2..

azira(toiletmate) nak g klas dah salam2 la kan kiss2 hug2 nanges sikit..hee,,pastu waktu tgah borak2 tuh tibe2 nadia(my toilet mate) masuk bilik die kate die nak g klas dah..woah waktu bederau darah..ape lg i came to her and without wasting my time i hug her. like seriously guys i love her 2 days ago i had a misunderstanding situation with her,,its all my fault i admitted it..luckily she forgive me yesterday..pastu nadia pon pegila klas.. n now tibelah mase yg amat2 tidak di nantikan..peninggalan rommate2 ku yg tercinta,,ouh this is really2 pain okay..its almost 8.15a.m they need to go to their class.........................................................terus sebak hati ni x boleh tahan dah..yes i'm crying baby..we are all crying ...

dear my rommate n toiletmate..
thanks for giving all the happiness to me,,i'll neva can forget all of our memories..u all alwez make me smile, alwez be there when i need u,,alwez protected me, n i cant hide all my sadness in my heart cause evrytime i try to hide it you are alwez know it before i hide it..we sing together, we dance together like org gile, we watch movies and cry together,.,we talking abaut guys who hurt us together, we insulting each other sampai ade yg terasa,,i'm soo sorryy kay,,kite masak maggi dalam periuk..asik2 makan mcd je dah xde bende lain ke nak mkn dah..pergi bazar bukan nak beli mknan tapi motif utama nak beli tudung siria,,haha,,aish u all had made history in my mind la walaupon kat sekolah dulu x suke gile subject history,,thanks for this i'm bersyukur kepada Allah cause i got u in my life,,,i gonna miss u all...


meet dyla(my lovely toiletmate)
me and pamela,,=D
And this is my rommate i love them soo much they are my family

 gamba *azira my toiletmate takde la sebab die tuh pemalu sikit,,xpe gamba die ade dalam hati ni,,hee

kay la guys that's all for today..=D




Tidak lupa juga kepada kawan2 yg lain,kaum kerabat, saudara mara yg mengenali dri ini,,
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN




No comments:

Post a Comment