About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Monday 29 August 2011

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Assalamualaikum..

wuhuhuuuuu...YEAHHHHHH!!!! HARI RAYA DONG!! i'm so excited...tak sangka dah raya an...huhu...masa berjalan dengan begitu pantas sekali..pagi nih..nak jugak update blog xkesah apepon yg terjadi..huhuhu...

DENGAN INI SAYA NUR HUSNA ingin memohon ampun dan maaf jika ade terkasar bahasa, terpukul, termengupat, dan tersakitkan hati...hahaha...ampun maaf di pinta yaw..jage diri elok2...bagitau kat driver korunk ke, parent korunk ke, kat korunk ke drive carefully kay...jgn nak bawk laju je keje..okay..huhu...take care semua..my baju raya tahun ni ialah LIGHT YELLOW..huhu...coollll gilewww....

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR JEE..=D

No comments:

Post a Comment