About Me

My photo
hye my name is NUR HUSNA BINTI AZHAR..i like to smile.. i'll alwez smiling although i'm hurt,,.i may hurt people too.. watchup! haha..i'll love peoples who love me..dont worry i do love my anemy too..cool yeah..dont judge books by its cover..judge it by it contents..soo..do not judge me before u had know me.i'm funny.. peoples said that..haha..that's all..

Wednesday 24 August 2011

WOI nih LA KORUNK -.-

ASSALAMUALAIKUM (BOLD tanda geram)

okay...today kita cakap pasal org yg suke add kite??? siapakah dia?? perlukah?? pentingkah?? apa functionnye..

okay itu lah simbol facebook short form nye (FB) okay wat ever mcm aku kesah kau punye short form sangat tuh kan..best kan ade fb..laalalallalala...yayayaya memang best la kan..mula2 la kan but bila lama2 apahal bosan ler der! nih nak luah kan perasaan cek na...sebenanye Alhamdulillah la..terima kasih kepada semua yang dah add yang sudi nak kawan dengan saya..walaupon muka saya x la selawa taeyeon tuh an...bila org add aku an gembira aku  xleyh blah la kan..siap bajet frendly la an.,'thanks add'' ''cheers for the add'' ''thanks addin'' sebenanye mcm perlu ke???ahahha..perlu la kott..''BUDI BAHASA BUDAYA KITA'' huh..pastu org tuh pon an reply la an.,,"okay thanks approved'' ''no biggie'' ''welcome'' yg x leh bla an yg hantar 'k' pon ade watta???????? O.O (terbeliak mate seperti dunia terhenti seketika) perh,,,xpe2 senyum lagi boleh la tuh an..( bape byk 'an' la -.-)..,,,,,,,,,tukar perenggan jap cikgu bm aku marah ang

lbih kurg cm nih la an...

FIRST STEP









SECOND STEP..huh nih ape susah2,, dah pilih2 kawan uh tekan jela butang confirm uh an..
 
senangkan nak approved org...memang senag gile..-.- pastu an...bila kita da approved dia, dia pon like la gamba kita puji la kan..' hurmm comelnye'' ''nice pict'' "macam model la''(perli ke ape kau) , yg kite nih buat la muke an sambil balas komen an..malu2 la sikit an..''maneade la nenek aku lagi cantik'' ''ala awak pon sama''(padahal x pena nampak pon muka die), ''thanks'' buat muka, padahal dia x nampak pon muka kau, kalau da malas sgt  buat la cm ni '' =) ^.^ =D'' 

-____________________________________-

one day kita buat la status sedih2..
contohnye,,malam tadi tengah tido lepas tuh terhimpap bear tuh,  habis penyek kepala die, satu malam tak bole tido jage die, sedihnye..T.T(buat muke skit an) i need my friends now..i really2 sad..=( huhuuuuu

mase tuh an bajet semua org nak kesah la an..yela..kate friend request mesti lah nak jd kawan an..kawan mesti lah take care each other ..tapi apakan daya....tak sampai separuh  kawan pon yg peduli..ape uh der!!
x cool la cm ni kate member,,,yg add ramai2 hari tu lu gi mane doe wa perlukan lu der! sakit hati kitewww tauwww napeww buat kiteww canni...ahh wateva ah ngan bahasa euww kau uh..piiii laaa luuu...

conclusion yg kamek dapat buat adalah..kamu menge-add saya adalah kerana  kamu mahu mewusha saya sahaja atau lebih dikenali sebagai stalk,,.lpas tuh kamu pergi meninggalkan ku,,,tegarnye kamu melakukan aku sebegitu..mengapa?????mengapaaaaaaaaaaaaaaaaa??? jangan lah buat cm tuh an..bila dah jadi kawan tuh..cuba appreciate kawan kamu..baru cool..chill lepak cool relax lah brai...an an an...

okeyla baibai thanks sbb read this,,takecare semua,,




No comments:

Post a Comment